miercuri, 14 octombrie 2009

Despre TERIREM !


Poate că vă întrebaţi de ce nu am postat nimic de sărbători până acum, şi aveţi dreptate să o faceţi! Dar ca să mă pot scuza cumva, daţi-mi voie să vă explic ce înseamnă teriremul şi cred că o să mă înţelegeţi!

Creştinii într-o vreme atât de mult L-au iubit pe Dumnezeu încât au simţit că toate cuvintele de laudă pe care I le aduc, nu sunt suficiente să exprime tot ataşamentul lor faţă de El. Şi oricât Îl lăudau, şi oricât Îi cântau, simţeau că nu e de ajuns, observau că cuvintele sunt neputincioase să exprime întreaga lor trăire! Aşa că s-au gândit să inventeze un cuvânt necuvânt, o glasuire fără valoare semantică, pe care să o umple doar cu trăire, fără explicaţii raţionale! Aşadar au inventat teriremul, un fel de lerui ler! Şi l-au cântat astâmpărându-şi setea de ai grăi Lui Dumnezeu din inimă!

Aşa şi eu, despre aceste sărbători şi zile ce s-au abătut din mila lui Dumnezeu peste mine nu pot să zic decât:

TERIREM, TERIRERIREM, LERUI LER, LER, TE-RI-REM, TE-RI-RE-RI-REM…

Hristos este cu noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

HTML